please don't go away.



Jag är höst. När människor beskriver mig som årstid blir jag alltid höst.
Jag älskar höst. Jag önskar hösten fanns året om. Men det kanske är bra att det bara finns i några månader, för då uppskattar man det mer.
Nu lyssnar på William Fitzsimmons & Priscilla Ahn - I Don't Feel It Anymore
Låten får mig att bli lite rörd, och får mig att längta till imorgon.
Jag och min bästa vän Sophia ska till Dalarna.
Utan datorer. Bara massor av kameror, ett 1700-tals slott, god mat, fint sällskap, höst. Höst. Höst.

Ha en fin helg. Jag kommer nog inte hinna skriva mer imorn, för efter skolan åker vi!
Min bästa karin fyller 18 imorn! <3 Nu äntligen ska vi ut!!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Höst är det bästa som finns. Alla färger. Allt.

Måste ha höst. Jag är höstig. Vi kan vara höstiga tillsammans.

2010-10-14 @ 19:27:51
URL: http://ljusskeppet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0