take me far

Vänner! Jag köpte en ny snygg klänning igår på H&M! Den är skogsgrön med en stor rosett framme. Beautiful!
Nu tänkte jag dra mig till the old town för att leta efter en Minota kamera! Eller någon slags analogisk systemkamera. Jag måste nämligen ha en till mitt projektarbete!
Ikväll hänger jag med min kära granne och kanske träffar människor, kanske stannar hemma och dricka öl, vi får se vart kvällen leder oss!
En kul sak (smått lite ångest) att min bror (som just har flyttat till Lund för att studera) hittade en kväll då han va full en ipod touch på marken. Han trodde att det va hans och att han bara hade tappat den. Men morgonen efter märkte han hur det låg två ipods på hans bord! Han försöka hitta vem som tillhörde den men det står inget namn eller någonting så han ringde mig o ba: vill du ha en ipod touch av mig helt gratis? ja ba: öööööh yeah?:O
så idag låg den fina i min brevlåda! (dock utan laddare eller hörlurare) men det kan man ju alltid köpa! Eller bara låna kompisars! Hur awsome är inte det? :D En ipod touch helt gratis tadaaaaaaaaaaa! fett ´taggadddddd!!!
jag vill till havet.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har en analog minolta! två faktiskt :D mehehe



Åhå, bäst! Det är så jäkla skönt att ha stort rum!

Jag väl mår oook, hur mår du?<3

2010-09-03 @ 15:42:13
URL: http://ithkos.webblogg.se/
Postat av: Malin

Av min pappa, de var hans gamla :D Fast en var trasig men jag lagade den :D Aweesome, och värt!

Usch D: Jag med, är helt sinnessjukt trött, och fryser! Ska bara stanna inne och sova hela helgen hahah

2010-09-03 @ 19:11:19
URL: http://ithkos.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0