tragisk historia

Min mama berättade nyss en liten läskig historia för mig när jag satt och åt. Att min släkting (på mammas sida) hade melankoli (den svåraste deprissionen) och tog sitt liv genom att ta en överdos av sömntabletter. Stänga fönstren och fönsterluckorna, tände en cigarett och la den på sig själv när han somnade. Sedan brann han upp och kroppsfettet samlade sig på alla möbler och golv. 
Sedan bröt sig min morfar in i lägenheten, för han visste att han hade melankoli och han hade inte svarat på telefonen på en vecka. Så min morfar upptäckte honom ligga sönderbränd på sin säng med ett självmordsbrev till sin fru på bordet. 
Elden hade inte spridit sig, eftersom den hade inte kommit i kontakt med syre. Därför hade den slocknat av sig själv. 

Detta är så tragiskt. Att drabbas av sånna tankar och fundera ut vilket sätt man vill dö på...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0