im not leaving now

Förlåt att jag e så ouppdaterande! Jag har just flyttat... 10 meter hehe. Jag har flyttat in i min brors stora rum! Och har spenderat att dekorera och städa de senaste dagarna! :):) Det känns som om det är fredag idag..konstigt :S men åh har jag sagt att jag älskar vädret? Då det regnar och är grå himmel :) Älskar att sitta vid fönstret och höra dropparna falla på fönstret med en kopp varm thé i handen! :')
I helgen blir det...lite oplanerat men antingen fest i nacka, dra ut med ebbsen, hänga med människor, dra till barkaby outlet osv! :) vi får se vad som händer!
Nu ska jag äta!

Kommentarer
Postat av: Malin

sa någoon fääst? Haha :D

Wei! Jag vill också byta rum! Ska flytta ner till källaren sen och få hela källarplanet för mig själv, party party! :D

2010-09-02 @ 20:33:58
URL: http://ithkos.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0